Saturday, May 26, 2007

Mannen wordt eens wakker......!

Als enige vrouw op deze blog wil ik toch iets aan de kaak stellen. De tijden zijn veranderd, dus mannen wordt wakker!

Een tijdje geleden fietste ik naar mijn werk en werd ik plotseling geconfronteerd met een onaangenaam uitzicht. Ik werd ingehaald door een man van een jaartje of 28. Hip, trendy, fashionable en van deze tijd! Dat zeg je direct! Hoe? Strak kort leren jasje en een low waist slim fit broek (ook zo'n strak ding en helemaal van nu.)Boven deze broek kwam een uber hippe boxer van Bjorn Bjorg uitzetten. Geen onaangenaam plaatje zou menig vrouw hebben gedacht.

Toch toen meneer zijn kont van het zadel liftte en fanatiek begon te trappen om nog iemand in te halen, zag ik hét! Een verticale naad van boven de sliprand omringd met een flinke bos haar.

Door het aanzicht dat mij werd gegund dacht ik geagriteerd terug aan alle keren dat mijn vriend het nodig vond om mij te wijzen op een opkomend stringetje boven mijn low waist broek. Terwijl mijn mond gesnoerd wordt als ik een dergelijk uitzicht van zijn kant moet aanschouwen.

Op een maandagochtend rond een uurtje of negen werd ik met de harde feiten geconfronteerd:
- Niet alleen vrouwen zijnfashion victims. Tegenwoordig doen mannen net zo fanatiek mee! Ook die van mij en er mag open en bloot over gesproken worden.
- Maar als vrouw zijnde kan ik ook concluderen dat wij toch meer met de tijd mee gaan (of misschien is dit echt een relatieissue.) Mannen blijken er toch wat traditioneel gedachtegoed op na te houden. Want nee mijn vrouw/vriendin doet/mag dat niet! Het is toch onfatsoenlijk zo'n string boven je broek!

De grote vraag is echter wat zie je nu liever een mooie kante string bij een vrouw of een harige naad van een kerel.

Het mooiste van alles is dat ze er stiekem wel opgewonden van worden. Al die stringetjes die stiekem om het hoekje komen gluren, ronde vormen in strakke broeken en navels die tevoorschijnen schieten onder opkruipende truitjes. Nou schiet mij maar af!

No comments: